keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Minä

Nyt kun on tylsää niin aattelisin tässä sit esitellä ihteni:D

Eli mun nimi on Liisa ja syntyny vuonna 97 joulukuussa eli vielä pitkään 14 vuotias:D
Mun perheeseeni kuuluu isä, äiti (joita sattuneidenkin asioiden jälkeen rakastan) ja pikkusisko sekä kani♥
Ja sit mullon maailman parhaat kaverit joista varmaa sit joskus kerron8)
Rakastan myös tutustua uusiin ihmisiin!
Mun elämässä on sattunu kaikenlaista mut silti aina välillä tuntuu että koskaan ei tapahtus mitään:D
Hyvä puoli mistä itsessäni tykkään on se että vaikka tapahtuuki pahaa osaan nauttii mun elämäst:)


Mun musiikkimaku on iha törkeen laaja, monet sanoo että tykkää kaikenlaisesta mutta ei hevimätöstä, mutta minä tykkään jopa siitäkin!:D
Lempiartisteja ja bändejä esim.
Kelly Clarkson, Jessie J, Juju, Huge L, Inna, Elena, Skrillex ja sit nää Bullet For my Valentine, 
Children of Bodom, Asking Alexandria, Chelsea Grin jne.. :D


Mitä lävistyksiin tulee, multa löytyy Smiley, Napa ja 6 korvista, sekä joskus oli törkeet 10 mm venytykset :D
Jos naamaan ottasin nii ottasin nenäkorun, tosin en varmaan lähiaikoinakaan tuu ottamaan :D
Sit otan iha törkeesti kuvia itestäni! On siitä jo jonku aikaa ku saatii tää kamera mut silti vaa jaksan kokoaja..:D
Sitte mulla on myös ollu reilu vuoden hirvee hiuskriisi, vaihan hiusväriäni tyylii joka kuukaus ja 
varmaan teen viel joku pv postauksen mun aina muuttuvista hiuksista:D
(jotka on muute huonossa kunnossa)

Tähän loppuun nyt vielä kuva musta naturaalina!:D

3 kommenttia:

  1. oaah, luin täs näit sun postauksia kunnes törmäsin tähän ja luen et oot -97, minä luulin et oisit ollu tyylii -96 tai -95 :d hah. mut joo, oot ihan super kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa, aika monet tuollee on sanonu:D mut voi kiitos itse olet! anteeks huomasin vasta nyt tän kommentin:DD

      Poista