maanantai 4. kesäkuuta 2012

Pitkästä aikaa!

Hehee nyt on se pitkään ootettu kesäloma alkanu! Tosin ei tunnu yhtään siltä ku tuollanen ilma:s no toivottavasti se kohta paranis:D
Nonii ka:ksi tuli sitten 7.1 ja tästä sitten parantamaan:) Iloinen olen ainakin siitä että historian numeroa paransin kahdella numerolla!:D
Muuta mitä oon tehnyt niin olin koulujenloppu päivää edeltävänä päivänä Miitalla yötä, ja koulujenloppuna käväisin keskustassa enkä mennyt edes juomaan:DD
Mutta tänään oli mukava päivä, aamupäivä oli kiva:33 ja sitten iltapäivällä tilattiin kavereiden kanssa kotiinkuljetuspizza ja oli myös 6-pack cokista ja 4-pack angry birdsei:DD jonneja vai jonneja?
Kuvia olen myös paljon räpsinyt:D

jasu-miitta-ella♥
Lapset lähti leikkimään puistoon:DD
haha piti lapsukaisille potkasta pallo:D
sitten ostin tälläsen teinimaza pitsipaidan:D okei ei se oo iha samallaine ku se mikä melkei kaikilla on
 jonne!!!
Sanni teki mulle hienot kiharat>:D


noni heipa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti